بازیکنان MAX

 

MAX_PLAYERS یک مقدار است که تعداد بازیکنان را که می توانند به سرور بپیوندند تعیین می کند. این جدا از متغیر سرور maxplayers است.

به طور پیش فرض، در a_samp.inc، این مقدار 500 (یا 800/1000 بسته به بسته سرور) است. اگر یک سرور فقط با حداکثر پخش کننده 100 تنظیم شود، MAX_PLAYERS همچنان 500 تا 400 بیشتر از شما نیاز دارد. برای رفع این، به سادگی تعریف MAX_PLAYERS را مستقیما در زیر شامل a_samp:

  #include <a_samp>
 #undef MAX_PLAYERS
 #define MAX_PLAYERS 100

 // بقیه اسکریپت شما به دنبال  

شما همچنین می توانید این کد را در بالای OnGameModeInit اضافه کنید تا تأیید کنید MAX_PLAYERS به چه اندازه برای حداکثر بازی ها تنظیم شده است. اگر نه، سرور شما ممکن است با مسائل بزرگ روبرو شود.

  عمومی OnGameModeInit ( )
 {
     اگر ( GetMaxPlayers ( ) > MAX_PLAYERS )
     {
         SendRconCommand ( "سرور میزبان بسته شد - به زودی!" ) ؛
         SendRconCommand ( "password bahr4h25h" ) ؛

         printf ( "[ERROR]: maxplayers (٪ i) بیش از MAX_PLAYERS (٪ i). لطفا این را اصلاح کنید." ، GetMaxPlayers ( ) ، MAX_PLAYERS ) ؛
     }

     // کد بیشتر .
 } 

اگر 'maxplayers' از حد مجاز MAX_PLAYERS فراتر رود، سرور تا زمانی که ثابت شود قفل خواهد شد.


مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین players ,سرور ,بسته ,maxplayers ,بازیکنان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

6167 باید بنویسم شعبانی طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی صابر كرماني مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت سقف متحرک ساینا